تلاش برای آزادی مالی و حفظ حریم خصوصی دلیل ایجاد بیت کوین است. بیت کوین ثابت کرد که یک راه حل وجود دارد که میتوان واسطه را حذف کرد.

با این حال ، جامعه متوجه شد که بیت کوین به سادگی کافی نیست.

راه حلی وجود داشت که مجموعه ای از امکانات محدود را باز کرد. این زمانی است که ویتالیک بوترین و پنج بنیانگذار دیگر ایده اتریوم را خلق کردند. 

از طریق اتریوم قراردادهای هوشمندانه انجام می شود. دارایی های ملموس در دنیای واقعی – یا خدمات نامشهود ، که بسته بندی و به سرمایه گذاران فروخته می شوند که اجازه مالکیت کسری را دارند. همچنین برنامه های غیرمتمرکز (dApps) وجود دارند که مقاومت در برابر سانسور را معرفی می کنند.

با این حال ، اتریوم اکنون در شکل جدید مالی تسلط دارد. امور مالی باز یا غیرمتمرکز که صرفاً با عنوان DeFi شناخته می شود ، دموکراتیک کردن بانکداری است و به صاحبان دارایی امکان می دهد وام بگیرند یا وام بدهند.

رشد DeFi

در واقعیت ، DeFi همه جانبه است و کاربردهای مالی را که در Ethereum مستقر شده است توصیف می کند. با این وجود ، این بدان معنا نیست که مبادلات یا مکان های قرض الحسنه ، مبادلات وام و یا قرض الحسنه DeFi نیستند.

طبق گفته های DeFi Pulse ، بیش از ۱.۵ میلیارد دلار ETH وجود دارد که توسط DeFi dApps قفل شده است. نگاه دقیقتر نشان می دهد که DeFi یک اصطلاح گسترده است که نوعی نرم افزار مالی را توصیف می کند ، ساخته شده بر روی یک پلت فرم blockchain است که می تواند مانند پول Legos بسته بندی شود.

اساساً ، این سیستمی است که برای همه باز است ، واسطه را از بین می برد. صاحبان کوین ها به سادگی می توانند نرخ بهره بالاتر از متوسط ​​را به حساب بیاورند و یا با دارایی های خود به عنوان وثیقه وام قرض دهند.

رمزنگاری حریم خصوصی را معرفی می کند در حالی که زیربنای اصلی امنیت و مقاومت را نشان می دهد. DeFi به سادگی شروع شده است.

چندین پروژه در حال حاضر به دنبال ارائه خدمات غیر قابل مقاومت به کاربر نهایی هستند ، یکی از ویژگی های اصلی Plutus DeFi است.

Plutus DeFi چیست؟

Plutus DeFi یک جمع کننده DeFi است که چندین محصول و dApps مالی را به یک بستر واحد متصل می کند.

اینجاست که می توانید بهترین نرخ وام برای دارایی های مختلف را پیدا کنید.

صفحه اصلی Plutus DeFi

برای جذب بهتر ، تمرکز فعلی آنها بر بهبود تجربه کاربر ، طراحی ، حفظ حریم خصوصی و ناشناس ماندن کاربر است.

تیم Plutus DeFi می خواست سیستمی بسازد که پروتکل های مختلفی را با هم ترکیب کند. سرمایه گذار Plutus DeFi به دنبال بهترین معاملات است.

جمع کننده DeFi که شامل میکسرهای (ETH E (PlutusDeFi “Bl3nd3r” است برای ناشناس بودن ، در حالی که چندین پروتکل حریم خصوصی مانند پروتکل های ZKDAI و Aztec را یکپارچه می کند.

آنها همچنین از پوشش بیمه ای توسط اشخاص ثالث مانند وام دهی در آفریقا پشتیبانی می کنند ، همه در عین حال که غیرمتمرکز و غیر حضانت هستند.

به ویژه ، در صورت بروز یک قوی سیاه (مفهم قوی سیاه را میتوانبد در اینترنت جستجو کنید) کاربر توسط یک استخر سندیکایی پوشانده می شود. سپرده های MetaMask در یک قرارداد هوشمند وام غیر متمرکز (DLP) اختصاص داده شده است. کد آن عمومی است و مورد رضایت ممیزی قرار گرفته است.

Plutus DeFi در حال حاضر از Compound و DydX پشتیبانی می کند. با این حال ، آنها در آینده یکپارچه Fulcrum ، PlutusDeFi ، Synthetix و Curve را تشکیل می دهند.

به طور خاص ، Plutus DeFi می خواهد تصویب DeFi را برای شرکتها سوق دهد. در پایان ، آنها یک Fiat to Crypto Savings Bridge ، DeFi Debit Cards، DeFi-as-a-service برای مبادلات و سایر محصولات جذاب را برای بهره مندی از اکوسیستم ایجاد کرده اند.

تنها زمان پرداخت هزینه در هنگام برداشت است. این میزان استاتیک ۰.۵ درصد است که تعرفه می شود. این جدا از هزینه شبکه است که برای استفاده از شبکه هزینه می شود.

اکوسیستم Plutus DeFi شامل موارد زیر است:

  • یک راه حل وام و سود که به یک دارنده دارایی دیجیتال اجازه می دهد تا ۱۵ درصد سالیانه در دارایی های دیجیتالی پشتیبانی شده بهره کسب کند.
  • یک راه حل پرداخت و حقوق و دستمزد که در آن مشاغل یا اشخاص می توانند با کلیک یک دکمه ، به قراردادها یا مشاغل توزیع کنند.
  • سکوی مشتقات که در آن یک کاربر می تواند مشتقات DeFi را اجرا و استفاده کند ، و شفاف سازی یا محافظت از آنها را انجام می دهد.
  • یک پلتفرم DeFi-as-a-service غیر متعهدی که قراردادهای هوشمند ، کیف پول و مبادلات را در اختیار شما قرار می دهد.

تیم

اعضای اصلی عبارتند از:

آرنی هیل  رئیس استراتژی و بازاریابی است. او همچنین به عنوان بنیانگذار دو برابر می شود. او شریک سرمایه Obsidian Capital است و در ۳۱ شرکت blockchain سرمایه گذاری کرده است.

علی هارواروا  بنیانگذار و رئیس تولید و عملیات است. وی در چندین شرکت از جمله Citibank ، Oracle ، Nissan ، Publicis ، GoldMoney ، Louis Dreyfus و NHS کار کرده است.

پارسه ماسانی  CTO و رئیس فناوری است. او یک مهندس ارشد با تجربه و دارای سابقه در پیشبرد و توسعه پروژه های پیچیده است.

مشاوران

مشاوران Plutus DeFi

توبی لوئیس  مشاور استراتژی تصدی و سرمایه گذاری است. او بنیانگذار Novum Insights و شرکتهای سرمایه گذاری جهانی است.

Dynal Patel  مشاور محصول است و مدیر ارشد محصولات Cardano است.

ویلسون دیویس  مشاور اقتصادی و مشاور مالی است که در مدیریت ثروت ، تولید و تحلیل وام و سیستمهایی که در ایجاد همزیستی مشتری و شرکت فعالیت دارد متمرکز شده است.

Mehmed ćoralić  همچنین مشاور مشاغل است. او یک رهبر پشتیبانی جهانی از ثروت و سرمایه گذاری جهانی بسیار تحلیلی است و دارای تجربه ای است که در برخی از بزرگترین بانکهای بین المللی در جهان وجود دارد.

همکاران

Plutus DeFi با Nexus Mutual و Aztec همکاری داشته است. آنها همچنین با Formatic Solution یک راه حل – یک “راه حل تأیید اعتبار کیف پول Web3 با هدف افزایش مونتاژ و استفاده از محصولات blockchain” دارند.

از ۱۴ ژوئیه ، آنها همچنین با Sentinel dVPN برای تأمین امنیت حریم خصوصی خارج از زنجیره برای کاربران همکاری کردند.

Plutus DeFi Tokenomics و توزیع

نشانه ابزار ERC-20 این پلتفرم ، PLT ، در مرکز Plutus DeFi قرار دارد. این برای تحریک استفاده می شود.

به طور خاص می توان از توکن های PLT به شرح زیر استفاده کرد:

  • سوزاندن جایی که توکن های جمع آوری شده به عنوان هزینه شبکه سوخته می شوند. در دراز مدت ، این مزایای دارندگان توکن را دارد.
  • دولت از آنجا که دارندگان PLT به عنوان به روزرسانی سکو ، نرخ سوخت و غیره رای می دهند. هر نشانه PLT به عنوان رأی شمارش می شود. هر کس با بیش از یک درصد از کل عرضه کلیه پیشنهادات منوط به دوره رای گیری دو هفته است.
  • Staking: درصدی از هزینه های شبکه جمع آوری شده برای جبران استکرها استفاده می شود. هیچ گره ای برای اجرا لازم نیست
Plutus DeFi Token Details

در کل ، ۱۲۰ میلیون توکن PLT وجود دارد و به شرح زیر توزیع می شود:

توزیع توکن Plutus DeFi

۵۰ میلیون تومن PLT در طول دوره Seed پروژه به فروش می رسد. هر توکن با قیمت ۰.۰۱ دلار فروخته می شود تا ۵۰۰ دلار افزایش یابد. هزینه Bridge 55 درصد وجود دارد.

در فروش خصوصی پروژه ۱۰ میلیون تومن PLT فروخته می شود. هر توکن با قیمت ۰.۰۵ دلار به فروش می رسد تا ۵۰۰ دلار افزایش یابد. هزینه Bridge وجود نخواهد داشت.

۶۰ میلیون نشانه PLT باقیمانده به شرح زیر توزیع می شود:

  • مشاوران ۴ درصد از کل تأمین را دریافت می کنند
  • کارمندان ۷ درصد از کل عرضه را دریافت می کنند
  • این بنیاد کنترل ۱۰ درصد از کل عرضه را در اختیار دارد
  • اکوسیستم و جامعه ۲۰ درصد از کل تأمین را دریافت می کنند
  • پنج درصد به ذخیره Plutus DeFi می روند
  • چهار درصد برای توسعه تجارت اختصاص یافته است

برنامه اختصاصی PLT به شرح زیر خواهد بود:

برنامه توطئه توکن Plutus DeFi

ICO آنها اولین پروژه blockchain برای پیاده سازی یک مدل ترکیبی Bridge-Bonding Curve است.

در این مدل قیمت PLT افزایش می یابد. انحلال و مجازات باید بر روی دور بذر تحریک و تحمیل شود.

این به طور چشمگیری باعث کاهش کل عرضه در طی ماه اول می شود و از طولانی مدت عرضه کل سود می برد.

بازار و قیمت

طبق گفته Coingecko ، PLT در حال حاضر در UniSwap ، Poloniex ، Biki ، MXC و Kucoin قابل معامله است. با این حال ، بیشتر معاملات در Biki جایی انجام می شود که جفت PLT / USDT در آن ذکر شده است.

PLT فقط به مدت یک هفته در بازار موجود است و هم اکنون با ۰.۱۸ دلار معامله می شود. اغلب دیده می شود که پروژه های جدید در بازار. سرمایه گذاران خصوصی دور جدیدی را طی می کنند.

 

کاتالیزور کوتاه مدت

 

  • Plutus DeFi با یک کیف پول غیر متمرکز که هم در روز و هم در دسکتاپ و موبایل در دسترس است ، هر روز در هفته با کاربر دوستانه است.
  • تصویب آنها از مدل ترکیبی Bridge-Bonding Curve ، یک مکانیسم افتراقی ، می تواند شاهد کاهش کل توکن های PLT در ماه اول پس از رویداد تولید توکن (TGE) باشد. هرچه میزان عرضه کمتر باشد ، قیمت توکن های PLT بیشتر می شود.
  • عرضه اولیه PLT پویا خواهد بود و بسته به انحلال سرمایه گذار بین نه درصد و ۲۷.۷ درصد متغیر است. در بدترین حالت ، ۲۷.۷ درصد از کل عرضه آزاد خواهد شد.
  • Plutus DeFi نشانه های خود را در مرکز رویدادها قرار می دهد زیرا برای حکمرانی و مشروعیت استفاده می شود. با استفاده از یک استراتژی سوزش ، دارندگان نشانه ها انتظار دارند که در روزهای آینده افزایش قیمت داشته باشند.

کاتالیزورهای بلند مدت

  • این پروژه با حمایت از حفظ حریم خصوصی ، ناشناس بودن و افزایش تجربه کاربری ، شرکای سطح بالایی را از برنامه های اعطای وام – مرکب و از اشخاص ثالث ترسیم می کند. کمتر از یک هفته قبل از پایان ICO ، Sentinel dVPN جدیدترین نسخه شد.
  • این تیم ناشناس بودن را در اولویت قرار می دهد. در این جهت ، آنها میکسرهای حریم خصوصی مانند Tornado Cash و مخلوط کن آنها – PlutusDeFi ETH bl3nd3r ، را پوشش داده و از معاملات ETH محافظت می کنند.
  • ۱۲۰ میلیون توکن PLT وجود دارد که ۵۰ درصد از آنها با ظرافت در تیم و جامعه توزیع می شود. ۵۰ درصد برای سرمایه گذاران عمومی توزیع می شود.
  • کارت های Plutus DeFi باید حداقل مقدار نشانه های PLT را در خود جای دهند. این یک قیمت خالص مثبت به ویژه در صورت تقاضای غیر منتظره است.
  • اعطای وام DeFi جایگزینی را برای صاحبان علاقه از داراییهای خود فراهم می کند. Plutus DeFi در حال حاضر راحی آسان را انتخاب می کند.

نظر خود را بیان کنید