بایننس با ابراز خوشحالی اعلام کرد که برنامه دعوت VIP را برای ۳ ماه دیگر تمدید خواهد کرد. برای کمک به کاربران سایر سیستم عامل های مبادله ای در زمینه محصولات بایننس، مارجین و معاملات آتی ، میزان معاملات خود را در بورس های رقابتی به ما نشان دهید و بایننس یک سطح VIP را به شما پیشنهاد می دهد که یک سطح بالاتر از آن چیزی است که اگر این را معامله می کردید دریافت می کنید.

دوره تبلیغ: ۲۰۲۰/۰۱/۲۱ تا ۲۰۲۰/۰۴/۲۱

 

شرایط تفصیلی:

  • با توجه به حجم معاملات شما در بورس های رقابتی ، بایننس در صورتی که این مبلغ را در بایننس معامله کنید ، در سطح VIP ارزیابی کنید.
  • به شما یک ردیف VIP اختصاص داده می شود که یک سطح بالاتر از آنچه که در اختیار شما قرار می دهد ، باشد.
    • به عنوان مثال ، اگر حجم معاملات ۳۰ روزه شما در بورس دیگر ۲۲۵۰۰۰ BTC باشد ، که برابر با VIP 7 در Binance Futures است ، می توانید بلافاصله از طریق تبلیغ برنامه دعوت VIP ، VIP 8 برای ۳ ماه اول شوید.
    • یا اگر حجم ۳۰ روزه شما ۸۱۰۰۰ BTC است که بر اساس حجم های Binance به VIP 8 ترجمه می شود ، بایننس به مدت ۳ ماه VIP 9 را به شما پیشنهاد می کند.
  • ردیف VIP شما اجازه می دهد تا از تخفیف در هزینه و سایر مزایا در کل اکوسیستم Binance استفاده کنید ، خواه از آن به صورت Spot ، Futures یا Margin Trading استفاده کنید. لطفا برای اطلاعات بیشتر به صفحه پوشش حساب اصلی مراجعه کنید.
  • پس از مدت سه ماه ، سطح مرتب سازی VIP شما بسته به حجم معاملات واقعی شما در Binance با توجه به شرایط سطح VIP تنظیم می شود.

چگونه درخواست شود:

لطفاً با جزئیات (به عنوان مثال تصاویر) درباره حجم معاملات ۳۰ روزه خود در صرافی های رقیب ، به آدرسvip@binance.com ایمیل کنید و در صورت واجد شرایط بودن ، مدیر حساب Binance Key به زودی با مراحل بعدی به شما پاسخ می دهد.

نظر خود را بیان کنید