هنگامی که Bitcoin (یکی از اولین رمزنگاری های شناخته شده و شاید بهترین) برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ راه اندازی شد، بسیاری از افراد با مفهوم آن آشنا نبودند و یا حتی می دانستند که چه چیزی است. حتی چند سال بعد، نام و ایده اصلی آن خیلی شناخته شده نبود. فقط چند سال دیگر به جلو بروید و اکنون موضوع تکنولوژی cryptocurrency و blockchain داغتر از همیشه است.
اخیرا تکنولوژی cryptocurrency و blockchain دیگر مفاهیم آینده نیستند. در چند سال گذشته توسط تعدادی از شرکت های مختلف در تعدادی از صنایع مختلف توسعه یافته و اجرا شده است. Crypto و blockchain همه چیز را تغییر می دهند ..

تکنولوژی Blockchain  یک کتابخانه دیجیتالی غیر متمرکز است که به طور دوره ای و ایمن معاملات را ثبت می کند. فهرستی از این معاملات را می توان برای هر کسی در دسترس قرار داد، اما هنگامی که ثبت می شود، معاملات را نمی توان تغییر داد. این باعث می شود امن، قابل دسترس و شفاف باشد و می تواند در هر تعداد از روش های مختلف استفاده شود. یک مثال این است که می توان آن را به طور خودکار برای حفظ و اجرای موافقت نامه های قراردادی مورد استفاده قرار داد و کل فرآیند را به صورت صحیح انجام داد.

در حالی که برخی از شرکت های رمزنگاری به سادگی تلاش می کنند تا کارهایی را که در یک صنعت خاص انجام می دهند، انقلابی کنند، دیگران قصد دارند جهان را تغییر دهند و ما آنها را در لیست زیر قرار داده ایم. این فقط آغاز سال ۲۰۱۸ است و آنها در حال حاضر شروع به رشد می کنند. شرکت هایی که ما در فهرست زیر قرار داریم عبارتند از:

شرکای سرمایه گذاری MUIRFIELD

“تمرکز بر ارزش افزوده و سرمایه گذاری های فرصت طلبانه در میان تمام بخش های املاک و مستغلات” این چیزی است که شرکای سرمایه گذاری میرفیلد به منظور ارائه راه حل های سرمایه گذاری انعطاف پذیر، خلاق و مقیاس پذیر ارائه میدهند. آنها در سرتاسر ساختار کل بودجه سرمایه گذاری می کنند .

چه چیزی آنها را جدا می کند؟ آنها می توانند به طور مداوم فرصت های سرمایه گذاری منحصر به فرد ایجاد کنند که ریسک را کاهش می دهند و بازده خوبی را به وجود می آورند. Crypto and blockchain یکی از نیروهای محرک این شرکت است که آن را مقیاس پذیر و امن می کند.

Securrency

قطعا فرصت بهبودی در صنعت مالی وجود دارد و Securrency برای پاسخگویی به خواسته ها تلاش می کند. آنها “خدمات مالی را با یکپارچه سازی خدمات مالی گذشته با پیشرفت های اخیر در فناوری های شعبه توزیع، دروازه های پرداخت و چارچوب های امنیتی” “خدمات مالی را امن تر، شفاف تر، کارآمد تر و قابل دسترس تر می سازند”. آنها به سرمایه گذاران، مدیران نمونه کارها و کمک به ارائه سکه ها و توکن ها کمک می کنند.

سرمایه گذاران می توانند از مزایای انتقال فوری در تمام انواع ارزش ها از طریق پلتفرم سازگار با اوراق بهادار Securrency بهره ببرند که «مو را از ماست جدا میکند» و تنها نمایش هایی را که سرمایه گذاران واجد شرایط سرمایه گذاری در آن هستند، نشان می دهند.

مدیران نمونه کارها می توانند Securrency را برای تأمین دارایی ها تنها برای کسری از هزینه هایی که مدل های سنتی هزینه دارند، استفاده کنند. آنها حتی اجازه می دهند تا مدیران نمونه کارها سرمایه گذاری بخش خصوصی را تأمین کنند و نقدینگی را تضمین کنند. این به این معنی است که مدیران نمونه کارها می توانند بدون نیاز به فروش دارایی هایشان، سرمایه ای را که نیاز دارند دریافت کنند. آنها همچنین به مدیران نمونه کارها کمک می کنند تا شبکه خود را از سرمایه گذاران بالقوه گسترش دهند و از طریق سرمایه گذاران خود در سرتاسر جهان سرمایه گذاری کنند.

افرادی که به دنبال راه اندازی پیشنهاد اولیه سکه (ICO) می باشند، گاهی اوقات می توانند با مقاصد قانونی و هزینه های نظارتی حفظ شوند و از افزایش سرمایه ای که به راحتی از طریق ICO نیاز دارند افزایش دهند. پلت فرم Securrency به طور خودکار این چالش ها را برطرف می کند، با اطمینان از این که تنها شرکت کنندگان واجد شرایط دسترسی به ICO دارند.

Nano Vision

به نظر می رسد تهدیدات بهداشت جهانی به رغم تکنولوژی و پزشکی مدرن امروز ما افزایش می یابد. Superbugs در حال تبدیل شدن به یک مسئله هستند و ما هنوز راهی برای درمان سرطان پیدا نکرده ایم. بعضی از کسانی که در مورد مدل فعلی که در آن منابع مالی برای تحقیق و کشف در دست چند نهادها و دولت هایی است که تصمیم می گیرند اولویت های جهان را در مورد مراقبت های بهداشتی در نظر بگیرند ناراضی هستند، اما Nano Vision ایده جدیدی دارد.

Nano Vision از طریق تکنولوژی بلاکچین و ارزهای رمزنگاری خود، قصد دارد که تحقیقات و اکتشافات را غیر متمرکز سازد و قدرت را به دست همه شهروندان جهانی – دانشمندان، متخصصان مراقبت های بهداشتی و غیرنظامیان بگذراند. از آنجا که بلاک چین می تواند توسط هر کسی قابل دسترسی باشد، همه می توانند ببینند که چه تحقیقاتی انجام شده، ساختن آن را انجام داده و اکتشافات خود را ثبت کرده است تا به ما کمک کند تا راه حل سریع تر و موثرتر برای چالش های بهداشتی انسان که با آن روبرو هستیم پیدا کنند.

DEEDCOIN

هنگامی که به فروش و یا خرید املاک و مستغلات می آید، برخی از کمیسیون ها و هزینه هایی که خریداران و خریداران باید پرداخت کنند، کاملا مسخره و ناامید کننده است. Deedcoin ایده جدیدی دارد. از طریق پلت فرم، فروشندگان می توانند نماینده املاک بعدی خود را پیدا کنند و فقط یک درصد کمیسیون را بپردازند و نه مبلغ شش درصد که برای پرداخت یک نماینده از طریق جستجوی گوگل هزینه می کنند.

آنها همچنین فرصتی برای خریداران برای به دست آوردن تخفیف در تعطیلات ایجاد کرده اند، و صرفه جویی در هزینه برای هر دو خریداران و فروشندگان به طور یکسان است. آنها در حال حاضر از این روند گذر کرده اند تا اطمینان حاصل شود که همه چیز در انطباق و آماده است تا بتواند راه را برای املاک و مستغلات را تغییر دهد و روند کل را سریع تر و صاف تر و بسیار مقرون به صرفه تر کنند.

UTOPI

بسیاری از مسائل جهان برای حل شدن نیاز به کمک دارند، اما افراد شک میکنند در مورد اهدای پول به سازمان های امدادی فاجعه ای که آنها را نمیشناسند یا به منظور جذب سرمایه گذاری به دلیل احتمال تقلب، احساس شرم می کنند. متاسفانه، کلاهبرداریهای زیادی وجود دارد در مورد افرادی که فقط میخواهند به بشر کمک کنند،و افرادی در این میان سودجویی میکنند.

از طریق بلاکچین، اعطای کمک های خیریه می تواند به طور کامل تغییر کند، زیرا تمام معاملات امن و شفاف است که صلح دلخواه را به ذهن متبادر می کند و اطمینان حاصل می کند که وجوه مورد نیاز در آن قرار دارد. و این دقیقا همان چیزی است که Utopi انجام می دهد – با استفاده از blockchain برای انقلابی دادن کمک های خیریه. پلاتفرم آنها شفافیت و کارآیی را ارائه می دهد و حتی با دادن دسترسی به محتوای منحصر به فرد و جریان مستقیم (که بشریت را برای بهتر شدن به خطر می اندازد) به خیرین میتواند رضایت آنها را جلب کند.

تکنولوژی Cryptocurrency و blockchain، هرچند یک مفهوم بیشتر از یک واقعیت را در نظر گرفته، اکنون جهان را برای بهتر شدن تغییر می دهد – به ویژه شرکت هایی مانند موارد گفته شده را.

شما چه فکر میکنید؟ آیا شرکت های دیگری هستند که فکر می کنید باید در لیست ما باشند؟

نظر خود را بیان کنید