دوستان بایننسی ،

با شروع از ۲۰۱۹/۱۲/۱۸ ۰:۰۰ AM (UTC) ، Binance روش محاسبه منابع روزانه BNB برای حساب های مارجین تریدینگ را به روز می کند که در زیر شرح داده شده است :

مجموع عکسهای ساعتی تراز خالص BNB در حساب کاربری اصلی و زیر حساب در یک روز تقسیم ۲۴ (ساعت).

لطفا توجه داشته باشید:

  • تراز خالص BNB = مانده کل BNB – وام گرفته شده BNB – بهره BNB.
  • اگر تراز BNB خالص کاربر کمتر از صفر باشد ، صفر خواهد بود.
  • داده های فوق با استفاده از عکس های ساعتی گرفته شده از مانده حساب حساب حاشیه ثبت می شود.
  • عکس های ساعتی به صورت پیشبینی نشده از اکانت ها برای جلوگیری از تقلی گرفته خواهند شد.

 

معاملات مارجین :
مارجین پولی است که از یک شرکت کارگزاری برای خرید یک سرمایه گذاری وام گرفته شده است. این تفاوت بین ارزش کل اوراق بهادار در حساب یک سرمایه گذار و مبلغ وام از واسطه است. خرید در مارجین عمل قرض گرفتن پول برای خرید اوراق بهادار است. این عمل شامل خرید دارایی است که در آن خریدار تنها درصد از ارزش دارایی را پرداخت می کند و مابقی را از بانک یا کارگزار وام می گیرد. کارگزار به عنوان وام دهنده عمل می کند و اوراق بهادار در حساب سرمایه گذار به عنوان وثیقه عمل می کند.

در یک زمینه کلی تجارت ، حاشیه تفاوت بین قیمت فروش یک محصول یا خدمات با هزینه تولید یا نسبت سود به درآمد است. یک مارجین همچنین می تواند به بخشی از نرخ سود یک وام با نرخ قابل تنظیم (ARM) اضافه شده به نرخ تعدیل شاخص اشاره کند.

یک مارجین به میزان حقوق صاحبان سرمایه در حساب کارگزاری خود اشاره دارد. مارجین یا “حاشیه” یا “خرید در حاشیه” به معنای استفاده از پول وام گرفته شده از یک واسطه برای خرید اوراق بهادار است. برای این کار باید یک حساب حاشیه داشته باشید ، نه یک حساب کارگزاری استاندارد. حساب حاشیه یک حساب کارگزاری است که در آن کارگزار به سرمایه گذار وام می دهد برای خرید اوراق بهادار بیشتر از آنچه که در غیر این صورت با موجودی موجود در حساب خود می توانست بخرد.

استفاده از حاشیه برای خرید اوراق بهادار کاملاً شبیه استفاده از پول نقد فعلی یا اوراق بهادار موجود در حساب شما به عنوان وثیقه برای وام است. وام وثیقه با نرخ بهره دوره ای همراه است که باید پرداخت شود. سرمایه گذار از پول وام گرفته شده یا اهرم استفاده می کند و بنابراین در نتیجه هر دو ضرر و سود افزایش می یابد. سرمایه گذاری حاشیه می تواند در مواردی که سرمایه گذار پیش بینی می کند نرخ بازده بالاتری از سرمایه را نسبت به آنچه در وام پرداخت می کند سود داشته باشد.

به عنوان مثال ، اگر برای حاشیه خود ۶۰٪ نیاز به حاشیه داشته باشید و بخواهید ۱۰،۰۰۰ دلار اوراق بهادار خریداری کنید ، тогаш حاشیه شما ۶۰۰۰ دلار خواهد بود و می توانید بقیه را از واسطه وام بگیرید.

نظر خود را بیان کنید