بایننس اکنون به کاربران امکان می دهد کارت های ویزا را به حساب خود متصل کرده و رمزارزها را با استفاده از این کارت ، مستقیماً در Binance.com خریداری کنند.

برای دسترسی به این سرویس ، کاربران می توانند به صفحه ” Buy Crypto ” مراجعه کنند ، مبلغ EUR یا GBP را انتخاب کنند ، روی بعدی کلیک کرده و سپس روی “افزودن کارت” کلیک کنند تا کارت ویزا خود را متصل کنند. پس از افزودن کارت ویزا ، کاربران می توانند به طور مستقیم رمزارزهایی مانند BTC ، BNB ، ETH و XRP را خریداری کنند.

لطفا توجه داشته باشید که فقط کارت های اعتباری و ویزاکارت هایی که در منطقه اقتصادی اروپا صادر می شود ، در حال حاضر پشتیبانی می شوند.

کشورهای تحت پوشش:

بریتانیا ، آلمان ، فرانسه ، هلند ، لهستان ، سوئد ، اتریش ، بلژیک ، بلغارستان ، کرواسی ، جمهوری قبرس ، جمهوری چک ، دانمارک ، استونی ، فنلاند ، یونان ، مجارستان ، ایرلند ، ایتالیا ، لتونی ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالت ، پرتغال ، رومانی ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، ایسلند ، لیختن اشتاین و نروژ.

پشتیبانی از Mastercard و ارزهای اضافی در آینده نزدیک انجام می شود.

هشدار خطر: معاملات Cryptocurrency منوط به ریسک بالای بازار است. لطفاً معاملات خود را با احتیاط انجام دهید.Binance بهترین تلاش را برای انتخاب سکه های با کیفیت انجام می دهد ، اما مسئولیت ضرر و زیان تجاری شما را بر عهده نخواهد گرفت.

نظر خود را بیان کنید