برای تجلیل از راه اندازی شبکه اصلی ARPA و فصل تعطیلات ، Binance و ARPA متعهد شده اند یک مدل جدید TeslaCybertruck Single Motor RWD (به ارزش ۴۰،۰۰۰ دلار) و در کل ۶۰،۰۰۰ دلار را به صورت توکن های Arpa اهدا کنند تا از کاربران بایننس در سراسر جهان برای حمایت مستمرشان تشکر کنند.

دوره مسابقه : ۲۰۲۰/۰۱/۰۱ ۰:۰۰ AM تا ۲۰۱۹/۰۱/۰۸ ۰:۰۰ AM) UTC)

هدیه برای همه کاربران : ۱۰٪ تخفیف در هزینه معاملات برای کاربران جدید ثبت شده

کلیه کاربران جدید که با استفاده از این لینک ارجاع ویژه در بایننس ثبت نام می کنند ، از تخفیف ۱۰٪ در هزینه تجارت برخوردار می شوند.

مسابقه B: تسلا Cybertruck برای معامله گر برتر ARPA

معامله گر برتر با بیشترین حجم معاملات ARPA با آخرین مدل RSD تک موتور Cyla Tertla Cybertruck (به ارزش ۴۰،۰۰۰ دلار) پاداش داده می شود.  این شامل خرید و فروش در همه جفت های تجاری ARPA می شود.

مسابقات C: قرعه کشی خوش شانس – مبلغ ۳۵۰،۰۰۰ ARPA و ۶۰،۰۰۰ دلار توکن ARPA را کسب کنید

کاربران با حجم معاملات مؤثر ۳۵۰،۰۰۰ ARPA یا بیشتر در طول دوره رقابت ، در قرعه کشی خوش شانس قرار می گیرند. بایننس به طور تصادفی ۲۰۰ برنده خوش شانس را از این استخر انتخاب می کند که هر برنده ۳۰۰ دلار به صورت توکن های ARPA دریافت می کند.

برای اطمینان از انصاف و شفافیت این قرعه کشی ، بایننس قرعه کشی خوش شانس را به صورت زنده در چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی پخش خواهد کرد. زمان قرعه کشی زنده در تاریخ بعدی اعلام خواهد شد.

شرایط و ضوابط:

  • معاملات جفت ارز ARPA شامل: ARPA / BNB ، ARPA / BTC ، ARPA / USDT.
  • تا زمانی که برنامه ارجاع Binance وجود داشته باشد ، تخفیف ۱۰ درصدی هزینه معاملات همچنان معتبر خواهد بود.
  • خرید تسلا Cybertruck شامل مالیات ، هزینه و هزینه حمل و نقل نمی باشد. تیم ARPA از جایگزینی تسلا با پاداش معادل در توکن های ARPA حمایت می کند.
  • بایننس از میانگین قیمت جفت های تجاری ARPA / USDT در طول دوره رقابت به عنوان نرخ ارز بین USD و ARPA استفاده می کند.
  • همه شرکت کنندگان واجد شرایط دریافت جوایز متعدد در یک رقابت واحد نخواهند بود.
  • حجم معاملات حساب زیر مجموعه و مارجین با محاسبه نهایی با حجم معاملات استاندارد حسابهای اصلی ترکیب می شود.هنگام شرکت در این فعالیت ، هر حساب فرعی به عنوان یک حساب مستقل مشاهده نمی شود.
  • حجم معاملات هم خرید و هم فروش را شامل می شود ، بدون احتساب معاملات شستشو.
  • بایننس حق خود را برای رد صلاحیت تجارتهایی که به نظر می رسد معاملات شستشو یا حساب غیرقانونی ثبت نام فله ، خرید و فروش یا ویژگی های نمایش دستکاری بازار و غیره است ، محفوظ می دارد.
  • جوایز ظرف ۲ هفته پس از پایان مسابقه توزیع می شود. از طریق تاریخچه توزیع> کیف پول> مرکز حساب می توانید پاداش خود را وارد و مشاهده کنید.
  • بایننس این حق را دارد که با اختیار خود ، هرگونه فعالیت یا قوانین فعالیت را لغو یا اصلاح کند.

هشدار خطر: سرمایه گذاری در رمزارز ها منوط به ریسک بالای بازار است. بایننس مسئول هر گونه ضرر مستقیم ، غیرمستقیم یا متعاقب آن در نتیجه رقابت تجارت نیست. لطفاً با احتیاط سرمایه گذاری های خود را انجام دهید.

نظر خود را بیان کنید