فعالیت های ماه ۲۹ام وبسایت بایننس از ۱۵ نوامبر تا ۱۵ دسامبر سال ۲۰۱۹

در طول ماه ۲۹ام بایننس (پایان ۱۵ دسامبر ۲۰۱۹) ، آنها از WazirX و DappReview به اکوسیستم بایننس استقبال کردند ، معاملات آتی ETH و چندین گزینه fiat و موارد دیگر را اضافه کردند.

پایان سال ۲۰۱۹ با یک اکو سیستم در حال رشد

بایننس با دستیابی به دو استارت آپ blockchain و استقبال از آنها در اکوسیستم ، این سال مهم را در تاریخ Binance به پایان رساند . بایننس   DappReview را خریداری کرد ،این استارت آپ پیشرو در جهان برای اطلاعات و نرم افزارهای تجزیه و تحلیل برای برنامه های غیر متمرکز مبتنی بر blockchain است. این نشان دهنده تعهد آنها برای ایفای نقش اساسی در گسترش پذیرش جهانی blockchain است.

بایننس همچنین از WazirX در سیستم عامل خود استقبال کرد. WazirX ، قابل اعتماد ترین صرافی بیت کوین در هند است. با این معامله می توانید   کریپتو را با روپیه های هندی (INR) از طریق در دروازه Binance Fiat بخرید و بفروشید.

WazirX بخش مهمی از تعهدات مداوم بایننس برای دسترسی آسان تر به کلیپ های جهان برای همه جهان است. در حالی که جدیدترین شرکت جذب فیات بایننس، معاملات مربوط به هند ، یک کشور ۱ میلیارد نفره را اداره می کند ، آنها در ماه گذشته نیز در چندین همکاری شرکت کرده اند:

* مشارکت با شبکه تجارت همتا به همکار Paxful برای پشتیبانی از روبل روسیه (RUB) ، دونگ ویتنامی (VND) ، روپیه اندونزیایی (IDR) ، نایریای نیجریه (NGN) ، پزو کلمبیا (COP) ، پوند انگلیس (GBP) ، پزو مکزیک (MXN) ، دلار کانادا (CAD) ، یورو (EUR) ، پزو آرژانتین (ARS) و دلار آمریکا (USD)

* همکاری با Settle Network برای Latamex ، دروازه جدید فیات برای پزو آرژانتین (ARS) و رئال برزیل (BRL)

* همکاری با Papara برای پشتیبانی از لیر ترکیه (TRY)

در ماه قبل ، بایننس EUR ، RUB ، NGN ، hryvnia اوکراین (UAH) و tenge قزاقستان (KZT) را در Binance اضافه کرد.  بعلاوه پشتیبانی از کارت اعتباری قبلی برای USD ، GBP و EUR ، پشتیبانی فیات-ررمزارز را به ارزهای زیر گسترش داده اند:

نکته دیگری که نمی توان جلوی آن را گرفت ، Binance Futures است که ماه سوم خود را با سرعت بیشتر حرکت می کند ، از زمان شروع قراردادهای جدید ETHUSD تا اولین برنامه های خود در برنامه iOS Binance .

شما میتوانید از BNB در هزینه های معاملات آینده خود استفاده کنید تا ۱۰٪ تخفیف کسب کنید .

علاوه بر این به روز رسانی ها ، بایننس ماه گذشته تلاش کرده محصولات و ویژگی های جدید زیادی را در سراسر اکوسیستم Binance بسازند.

* * *

به روزرسانی های رمزارزها

* لیست های جدید : (Troy (TROY) ، Vite (VITE) ، CTXC (CTXC

* جفت معاملات جدید : BUSD / RUB، VET / BUSD، QTUM / BUSD ، XLM / BUSD، ADA / BUSD ، BNB / RUB، BTC / RUB، ETH / RUB، XRP / RUB ، MCO / USDT ، VITE / BNB، VITE / BTC ، VITE / USDT ، CTXC / BNB ، CTXC / BTC ، CTXC / USDT ، TROY / BNB ، TROY / BTC ، TROY / USDT

* کل ارزهای رمزگذاری شده ذکر شده (تا ۱۵ دسامبر): ۱۸۳ عدد (از ۳ ماه گذشته +۳)

* تعداد جفت های تجاری ذکر شده : ۵۹۱ (+۱۹ جفت جدید ، سپس -۵ جفت از حذف های اخیر )

* دارایی های معاملات جدید مارجین : XTZ ، RVN

* جفت های مارجین جدید : XTZ / BTC ، XTZ / USDT ، RVN / BTC ، RVN / USDT ،

* وام های انعطاف پذیر راه اندازی شد : BNB ، BTC ، BUSD ، USDT

* توکن های جدید پشتیبانی شده توسط بایننس Binance Staking : XTZ ، ATOM

تبادل اطلاعات فنی و تجاری

* ارز های رمزنگاری را بخرید و بفروشید ،   بازسازی شده اکنون ، خرید ساده بیت کوین و سایر رمزپایه ها با استفاده از ارزهای مختلف جهانی ، با یک کار ساده تر و سریعتر.

* بروزرسانی برنامه Binance iOS.

* دو دور رای گیری برای انتخاب از بین دو رمزارز. رأی دهندگان بین (Aergo (AERGO و (Cortex (CTXC را برای دور ۳ام انتخاب کردند . در همین حال ، رأی دهندگان بین (COTI (COTI و (VITE (VITE را برای دور ۴ انتخاب کردند .

* وام های Binance ، فاز ۱۰ام به صورت USDT.

* در رقابت Binance ، Bugcrowd   ثبت نام برای برنامه bugy bugy و برنده شدن در جوایز متعدد.تاکنون شرکت کنندگان بیش از ۳۰،۰۰۰ دلار کمک مالی دریافت کرده اند! هرچه اشکالات بیشتری به دست آورید ، جوای بیشتری برنده می شوید.

* ارتقاء سیستم Binance . به روز رسانی که  فقط در ۲ ساعت به پایان رسید ، موتورهای تطبیق بایننس را بهینه کرد.

* پشتیبانی از فعالیتهای blockchain زیر: پشتیبانی از هارد فورک استانبول ETH ، بروزرسانی AION ، پخش ایردراپ ETHBNT به دارندگان BNT ، بروزرسانی پروتکل XMR ، بروزرسانی شبکه ZEC ، بروزرسانی شبکه ATOM ، بروزرسانی شبکه ALGO .

* به روزرسانی نام BCHABC به BCH .

* پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتری به زبان کره ای و ترکی.

* حداکثر اهرم معاملات مارجین برای Binance Margin تا ۵ برابر است . کاربران اکنون می توانند هرگونه اهرمی را بین ۳ و ۵ برابر برای معاملات حاشیه ای انتخاب و تنظیم کنند.

* اکنون از ماشین حساب Binance Futures استفاده کنید .   Binance Futures یک ماشین حساب جدید را راه اندازی کرده است و این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید قبل از سفارش خود محاسبه کنید. خوراک Binance Futures نیز از طریق جریان WebI API در دسترس است.

* به روز رسانی API معاملات آتی بایننس.

* آینده ویژگی های تلفیقی. سفارشات حد ضرر متوقف و سفارشات حد سود-سود در “Stop Limit” ادغام شده اند. سفارشات بازاری و ضررهای بازار متوقف شده در “Stop Market” ادغام شده اند.

به روزرسانی های BNB ، Binance DEX و Binance Chain 

* بلومبرگ می گوید BNB تنها رمز اصلی رمزگذاری است که بیشتر از بیت کوین در سال ۲۰۱۹ است. 

Binance Chain و DEX

* به روزرسانی هایزنبرگ Binance Chain به پایان رسید . این شامل پیشرفت های قابل توجهی در عملکرد ، تغییر محدودیت ها در مورد لیست معاملات ، بهبود اندازه زیاد Binance DEX ، پشتیبانی از TSS و غیره است.

*   Binance Chain ، اکنون با رعایت AML (مبارزه با پولشویی) با CipherTrade .

* Binance DEX از زبانهای جدید پشتیبانی می کند : کره ای ، اندونزیایی ، روسی ، ترکی و ویتنامی

* لیست های جدید: Troy ، Travala. جفت معاملات TROY / BNB باز شده است.

* جفت معاملات جدید : LTC / BUSD ، BCH / BUSD ، LTC / TUSD ، TROY / BNB ،

* توسط شماره ها:   ۵۳،۰۰۰،۰۰۰ بلوک ارتفاع ، ۴۱،۰۰۰،۰۰۰ معاملات ، ۳۲۰،۰۰۰ آدرس ، ۱۶۳ نشانه BEP2 ، ۱۱۹ جفت معاملات DEX ، ۴۵،۰۰۰،۰۰۰ دلار حجم معاملات برای ماه نوامبر.

به روزرسانی های اکوسیستم Binance 

* Binance Launchpad کامل شد   فروش token token. حدود ۷۶.۵۷٪ از شرکت کنندگان در قرعه کشی با ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن TROY برنده شدند.

* Binance.US   فهرستهای بعدی دارایی های دیجیتالی را که ارزیابی می کند ، به دنبال لیست های جدید NANO ، ENJ و ICX . شریک فیات آمریکا نیز از طریق مشارکت جدید ، نقدینگی لازم برای بستر معاملات متقابل تاگومی ، واسطه ای با محور سرمایه گذاران سرمایه گذار را فراهم می کند.

Binance.US همچنین Nano را لیست کرد و جفت معاملات NANO / USD را اضافه کرد.

* Binance Research 2.0 راه اندازی شد .  تحقیقات Binance   وب سایت با رابط کاربری آسان تر ، محتوای طبقه بندی شده و موارد دیگر را راه اندازی کرد!

Binance Research همچنین گزارش های جدیدی را منتشر کرده است : ” بینش بازار نهادی – ویرایش دوم ” ، ” نظریه و مقالات DAO ” و ” گزارش بازارهای جهانی برای نوامبر ۲۰۱۹ “. به علاوه: گزارش هایی در مورد رمزارز Aergo ، Cortex ، Troy ، COTI و Vite .

* مقالات جدید آکادمی بایننس: ” راهنمای مبتدی برای شاهد جداگانه (SegWit) ” ، ” چگونه فناوری Blockchain بر صنعت بانکی تاثیر میگذارد ” ، ” بازی ها موارد استفاده Blockchain ” ، ” راهنمای کامل مبتدی برای امور مالی غیر متمرکز (DeFi) “

* آخرین قسمت های Binance Podcast : Blitzscaling در Binance با کایل سامانی Multicoin Capital ، به علاوه مینی پودهای مربوط به بینش های بازار نهادی و گزارش های بازار برای اکتبر و نوامبر ، همه از تحقیقات Binance.

* Binance ، شریک TravelbyBit در کارت پاداش سفر با پشتیبانی Crypto است . کارت رزرو خود را با BTC ، BUSD ، BNB و ONT بارگیری کنید تا پروازها و هتل ها را در سراسر جهان رزرو کنید! از قبل برای کارت مسافرتی TravelbyBit از اینجا ثبت نام کنید.

* کمپین جدید خیریه Binance : تا ۲۴ دسامبر حداقل ۱ BNB اهدا کنید و فرصتی برای برنده شدن در کاپشن Binance بگیرید. یک بسته جدید با نامه تشکر از رئیس خیریه Binance ، هلن هی در انتظار بزرگترین اهدا کننده تجمعی است.

انجمن Binance

فعالیت های آنلاین

* مجموعه های Binance NFT: اکنون آنها را دریافت کنید. در HO HO HODL و CRYPTO XMAS موجود است و موارد دیگری نیز در دسترس است. فقط ۱۰۰۰ عدد از این NFT ها در دسترس هستند.

* یک گوشی HTC EXODUS 1 بخرید – Binance Edition تلفن و تا ۱۰۰ دلار BNB برنده شوید . ۵۰۰ فرد خوش شانس که یکی از دستگاه های نسخه ویژه را خریداری می کنند ، هرکدام از آنها BNBدلار توکن  ۱۰۰ پاداش اولیه دریافت می کنند.

* برای استفاده از ۱۰٪ تخفیف از #BBB در TravelbyBit استفاده کنید. هنگام رزرو هتل و پرواز با استفاده از BNB ، از کد تخفیف TBB10OFF استفاده کنید.

* فروش هفتگی Binance Cyber ​​Monday . شرکت کنندگان هنگامی که افراد بیشتری را به Binance دعوت می کنند یا از طریق Simplex ، Koinal یا Flutterwave خریداری می کنند ، تخفیف های عمده ای را به دست می آورند ، به علاوه فرصتی برای برنده شدن BNB برای خریدارز رمزنگاری از طریق Papara یا Advcash.

* Binance.US فروش جمعه سیاه . تا ۷۵٪ تخفیف در هزینه های معاملاتی برای دارندگان BNB.

* وعده های بیشتر از Binance.US: BNB را برای برنده شدن مقداری BNB بشمارید ! آنها را در توییتر دنبال کنید.

* قرعه کشی BNB برای جامعه Binance Nigeria .

* (مسابقات معاملات MCO  استخر جایزه به ارزش ۱۰۰۰۰۰ دلار توکن MCO) و (TOMO 580،۰۰۰ TOMO)

* رای دادن به سکه Binance Community AMAs: Cortex و Aergo ، با ۲۴۰۰۰ دلار در سیگنال های CTXC و AERGO در ۱۳ AMA ، به علاوه یک تبلیغ مربوط به رای خود را به اشتراک بگذارید . همچنین ، Coti و Vite با قیمت ۲۱،۶۰۰ دلار در COTI و VITE دارای ۱۳ AMA هستند ، بعلاوه پیش نویس اشتراک رای شما برای آن دور.

* Binance Launchpad AMAs: Troy ، با ۱۳،۹۰۰ دلار توکن در ۱۵ AMA ، به علاوه تبلیغی در رسانه های اجتماعی #TroyLottery .

* سایر AMA ها (پایین را ببینید)

تبلیغات / پروژه هایی با AMA (+ جوایز در نشانه ها و غیره) انجمن
کیف (۵۰۰۰ دلار) ، (NEXO 3،۰۰۰ دلار) ، کیف پول اتمی (۱۵۰۰ دلار) DEX
(ONT 600 دلار) ، Trust Wallet ، به اشتراک بگذارید ETH موقعیت تبلیغی خود را ، Dilo En Espanol Promo اسپانیایی
(Ankr 500 دلار) ، ZEC (350 دلار) ، BEAM ، میتریل ، Binane NGN جفت های تبلیغاتی نیجریه
مسابقه عکس صفحه ETH 50x انگلیسی ، اوکراینی ، برزیلی ، روسی
روز Binance Pay اندونزیایی
مسابقه اشتراک گذاری آتی ترکی
PundiX ایتالیایی
Coinpaprika لهستانی

* توزیع جوایز staking جوایز GAS ، ONG ، VTHO ، KMD ، ALGO ، QTUM ، STRAT ، TRX و WIN برای نوامبر ۲۰۱۹.

فعالیتهای جهانی

۱۶ نوامبر: دوربان ، آفریقای جنوبی

۲۰ نوامبر: استانبول ، ترکیه. دارای مدیر عامل شرکت (Binance CZ Changpeng Zhao).

۲۲ نوامبر: کیف ، اوکراین

۳۰ نوامبر: کاتوویتس ، لهستان

۳۰ نوامبر: دوالا ، کامرون

۶ دسامبر: والنسیا ، ونزوئلا

۷ دسامبر: تایپه

۱۲-۱۳ دسامبر: LABITCONF 2019 در مونته ویدئو ، اروگوئه

۱۵ دسامبر: سبو ، فیلیپین

۱۶ دسامبر: هانوی ، ویتنام

از تیم Binance

مدیر عامل شرکت Binance CZ آخرین AMA خود را با پوشیدن کلاه سانتا برگزار کرد. 

علاوه بر این ، CZ آنچه را که در لیست کتابهای خود برای تعطیلات قرار دارد به اشتراک گذاشت.

در همین حال ، این AMA اخیر را با کاترین کولی ، مدیر عامل شرکت Binance.US تماشا کنید .

کاترین همچنین ابراز کرد که کاربر جدید را می تواند در کمتر از ۴ دقیقه و ۱۱.۰۳ ثانیه روی Binance.US ثبت نام کند.

دریابید که چرا ما ترکیه را به عنوان یک کشور رمزنگاری بسیار مهم در این وبلاگ در نظر می گیریم.

بایننس کریسمس خوبی را برای همه آرزو می کند.

نظر خود را بیان کنید